Asiakaskokemukset

Olen tehnyt ja teen yhteistyötä organisaatiokonsultin, työnohjaajan ja valmentajan roolissa eri toimialoilta olevien yritysten kanssa. Minulle on tuttua työskentely hyvin moninaisissa tehtävärooleissa olevien ihmisten parissa, johtajat – esihenkilöt – asiantuntijat – myyjät – koordinaattorit ja tuotannon operatiivisissa tehtävissä olevat työntekijät.

Esimerkkeinä toimialoja: It, markkinointi- ja mainosala, logistiikka, rakennusala ja talotekniikka, kiinteistönhuolto, kiinteistönvälitys, tutkimusala, tukkukauppa/maahantuonti, ohjelmistokehitys, tekstiilien valmistus ja myynti ja elintarvikeala.

Asiakkailtani saamaani palautetta

Valmennettavan kokema ja saama hyöty:

  • ”Oman työskentelytavan ja työpöydän parempi jäsentely ja hahmottaminen, työitsevarmuus paranee.”
  • ”Olen saanut uusia toimintatapoja sekä ajatuksiani kirkastettua.”
  • ”Ohjaus auttoi käsittelemään hankalia asiakas- ja kuluttajatapauksia.”
  • ”Kyllä huomasi, että Sarilla oli kokemusta asiantuntijaorganisaation kanssa toimimisesta. Se konkretisoitui, kuinka hyvin hän yrityksemme toimintatavat ja kulttuurin omaksui. Siksikin oli helppo purkaa omia tuntemuksiaan Sarille”.
  • ”Mielestäni sparrauksen paras anti oli positiivisen tekemisen palauttaminen arkipäivään. Niin. Positiivisuus – sehän lukee myös neuvotteluhuoneen arvotaulussakin.”
  • ”Keskusteluissa Sarin kanssa pystyi helposti olemaan avoin ja luottava. Oman toiminnan päämäärät aukesivat ja samalla pystyi toteamaan, että omasta poterosta poistuminen ja rutiinien rikkominen vaatii ulkopuolisen ravistelijan.” – Myöntää softatiimin esimies.
  •  
Asiakasorganisaation saama hyöty:
 
  • ”Tärkein oppi sinulta oli omien rajojen vetäminen, sillä tavoin auttaa koko yritystä ja työkavereitaan kun kertoo rehellisesti ja rohkeasti. ”
  • ”Motivaatio työskentelyyn tässä työpaikassa on todella suuri ja yhteisten rentojen keskustelujemme aikana omat vahvuuteni avautuivat vielä lisää.”
  • ”Työntekijän motivoiminen ja katse tulevaan.”
  • ”Olen toivottavasti motivoituneempi ja parempi esihenkilö. Osaan olla jämäkän joustava tiimilleni ja itselleni, jotta kaikkien työssäjaksaminen ja onnistuminen parantuu.”